Kom i gang med e-lån

11.08.19
Du kan se film, læse bøger og magasiner og høre lydbøger - helt uden at skulle forbi biblioteket.

Hvad kræver det

Det kræver blot, at du er bosat i Brøndby Kommune, er oprettet som låner på biblioteket og har en pinkode.

Se film

Du kan låne film via bibliotekernes tilbud Filmstriben.dk. Du kan både se kortfilm, dokumentarfilm eller spillefilm. Filmstriben findes også som app, så du kan se film fra din smartphone og tablet - Appen hedder "Filmstriben fra lænestolen" og kan hentes i App Store.

Læs eBøger og lyt til lydbøger online

På eReolen kan du finde mange forskellige læseoplevelser. eReolen findes både som hjemmeside og som app, så du kan have dine bøger med på farten og ferien.  Vil du gerne læse på engelsk, så har eReolen Global et stort udvalg af engelske ebøger og lydbøger til både store og små. Til børn og unge findes der eReolen Go, der formidler direkte til dem, og gør det nemmere at finde de gode læseoplevelser.

Læs magasiner og aviser

Elsker du glittede sladderblade eller internationale magasiner om fx fotografi, madlavning, indretning, træning og meget mere? Via bibliotekets link tilPressReader kan du låne en række udenlandske aviser og magasiner på engelsk, som du kan læse på din pc eller din tablet.