Sådan får du besked på email og sms

11.07.20
Få reserveringsmeddelelser og hjemkaldelser på email og sms

Den nemmeste måde at modtage beskeder fra bibliotekerne på, er ved at registrere din email og dit mobilnummer.

Hvordan registrerer jeg e-mail og mobilnummer?

Hvis du allerede er oprettet som bruger og har en pinkode, kan du logge på vores hjemmeside www.brondby-bibliotekerne.dk og registrere dine oplysninger. Klik på "Min konto" i det grønne felt, når du er logget ind. Så kommer du til den side, hvor du har adgang til dine personlige oplysninger. Du kan registrere din email-adresse og dit mobilnummer under "Rediger brugerprofil".

Du kan til enhver tid ændre både e-mail adresse og mobilnummer. Husk at klikke på Gem, når du har rettet i dine kontaktoplysninger. Det er vigtigt, at du holder din profilside opdateret, så der altid står de aktuelle oplysninger.

Kan jeg også stadigvæk få besked pr. brev?

Hvis vi ikke har din email eller mobilnummer,  sender vi reserveringsmeddelelser eller hjemkaldelser pr. brev. Du skal dog være opmærksom på, at reserveringsmeddelelser ikke nødvendigvis når frem før afhentningsfristen pga. Post Nords leveringstid på breve.

Kan jeg vælge kun at få besked om reserveringer?

Når du er tilmeldt med email og SMS, vil du modtage alle beskeder digitalt.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en påmindelse?

Oftest skyldes det, at din mobil har været slukket i længere tid, f.eks. under ferie eller at din mail-indbakke er fyldt. Påmindelser pr. mail eller sms er en ekstra service, som skal hjælpe dig til at huske at aflevere. Det er stadigvæk dit eget ansvar at aflevere til tiden, selvom påmindelserne evt. ikke når frem.