Hvordan får jeg en pinkode og kan jeg selv ændre den?

13.07.20
Når du bliver oprettet som bruger ved Brøndby-Biblioteker, får du samtidig en pinkode, som du skal bruge når du låner og når du logger ind på hjemmesiden.

Når du skal oprettes som bruger, skal du henvende dig personligt på et af Brøndby Kommunes Biblioteker, og du skal huske at medbringe sygesikringsbeviset. Ved oprettelsen skal du vælge en pinkode, som er personlig.

Hvis du har glemt din pinkode:

Det er vigtigt, at du selv husker din pinkode. På biblioteket kan man ikke se din pinkode, fordi den er krypteret af sikkerhedsgrunde. Skulle det ske, at du glemmer din pinkode, kan du møde personligt op dit bibliotek for at få oprettet en ny. Husk at medbringe legitimation.

Du kan selv ændre din pinkode:

Hvis du er usikker på, om din pinkode er blevet opsnappet af andre, eller hvis du bare gerne vil have en anden, kan du selv ændre den via vores hjemmeside. Log på hjemmesiden med MitId og klik på 'Min konto' øverste i højre side. Så kommer du ind på en side med dine personlige oplysninger. Her kan du redigere din brugerprofil og skifte pinkode.