eReolen

Adgang
Hjemmefra
eReolen er bibliotekernes tilbud af danske e-bøger og netlydbøger, skøn- og faglitteratur til både børn og voksne.
Du kan låne ebøger og netlydbøger hos eReolen. Det kræver kun at du er bruger af biblioteket og bor i Brøndby Kommune.

Låneperioden er 30 dage. Materialerne skal ikke afleveres igen, men holder selv op med at virke når de 30 dage er gået.

Hvis en titel ikke er ledig for udlån, vil du opleve en reservationsknap i stedet for en låneknap. Du kan reservere titlen og komme i kø til at låne den. eReolen forventer, at det bliver omkring 1000 titler, der vil være tilføjet en reservationsknap, og det vil primært være nye titler fra de store forlag. De titler, der kræver reservering, er markeret med orange i søgeresultaterne, mens titler, der er ledige til udlån, markeres med grønt.

Du kan låne og læse e-bøger fra en almindelig pc, Mac, iPad og andre tablets samt smartphones. Læse mere på ereolens hjemmeside "Tekniske krav ".