Find alt på bibliotek.dk

05.07.19
Bibliotek.dk er en god side at kende, når man laver opgaver.

Bibliotek.dk er en fælles portal for alle danske offentlige biblioteker: folkebiblioteker, fagbiblioteker, forskningsbiblioteker, uddannelsesbiblioteker og universitetsbiblioteker. Så uanset om bogen står i Brønderslev, Brøndby eller Børkop har du adgang til den.

Du kan bestille de fleste materialer til afhentning på dit lokale bibliotek. En del materialer ligger på nettet, så du har direkte adgang til dem. Der kan dog være materialer, som det pågældende bibliotek ikke udlåner, og som du derfor ikke kan låne.

Du skal oprette en bruger på bibliotek.dk. Her kan du se alle dine lån og reserveringer. Du har også direkte adgang til Biblioteksvagten, som er en online service, hvor du hurtigt kan få svar på dine spørgsmål.

Se det store udvalg af materialer på www.bibliotek.dk