Med børnehaven på biblioteket

30.06.19
Vi elsker at få besøg af børnehaverne både de planlagte og de spontane besøg.

Børnehaveuge

En gang om året inviterer alle 3 biblioteker børnehaverne til at deltage i Børnehaveuge. Her kommer børnene på besøg på biblioteket, hvor børnebibliotekarerne læser højt og viser små film. Vi serverer kiks og frugt og stuen få en gave med hjem til børnehaven.

Institutionsteater

En gang om året bliver børnehaverne inviteret til at komme og se teater i Kulturhusene Kilden og Brønden. Børnehaverne i Brøndbyvester og Brøndby Strand bliver inviteret til at se teater i Brønden og børnehaverne i Brøndbyøster ser teater i Kilden. Da der kun er begrænsede pladser skifter det hvert år, hvilke institutioner der bliver inviteret.

Børnehavebio i Brønden

En gang om måneden har børnehaverne i Brøndby Strand muligheden for at komme og se film i Biffen i Brønden. Vi viser hovedsageligt film fra www.filmstriben.dk udvalgt til aldersgruppen og eventuelle temaer børnehaverne arbejder med.