Bestil en familiepose

09.06.22
Lad biblioteket blande en pose med bøger, spil, musik og/eller film til hele familien

Hvad er en familiepose?

En familiepose er en pose, som biblioteket pakker til din familie ud fra de informationer, I giver os om jeres læseinteresser. Det kan være bøger, spil eller film, det kan være til børnene, til de voksne eller til begge dele. Det er helt op til dig.

Hvornår kan jeg bestille en familiepose?

Du kan bestille en familiepose lige når du ønsker det. Det kan være i forbindelse med en ferie, eller i en travl periode, hvor I ikke selv har tid til en lang tur på biblioteket.
Husk at give besked om ønsket dato for afhentning af posen, og husk at bestille din pose i god tid, for at være sikker på at få den, når I skal bruge den – der kan være op til en uges klargøringstid, før familieposen er klar til afhentning.

Hvordan bestiller jeg en familiepose?

Kopiér nedenstående tjekliste ind i en mail og udfyld hver enkelt linje med dine informationer. Send mailen til bibvo@brondby.dk og husk at skrive "Familiepose" i emnefeltet.

Du kan også komme forbi dit lokale bibliotek, og udfylde en bestillingsseddel der.

Hvilke informationer skal biblioteket bruge?

• Fulde navn:
  • Fødselsdato:
  • Telefonnummer:
  • Afhentningssted:
  • Ønsket dato for afhentning:
  • Alder og køn på eventuelle børn der bestilles bøger til:
  • Interesser, emne, genre eller tidligere gode læseoplevelser [Fx krimi, romaner, billedbøger, fagbøger, anden verdenskrig osv.]:
  • Ønskes der andre materialer end bøger [Fx brætspil, film, musik, lydbøger]:
  • Antal bøger [f.x. ca. 10-15 stk.]:
  • Øvrige kommentarer:

Hvad sker der, når jeg har sendt min bestilling?

• Vi pakker en pose ud fra dine interesser, og alt afhængig af om materialerne er hjemme på det ønskede afhentningsbibliotek, vil der gå op til en uge, før familieposen er klar til dig.
  • Du vil modtage besked pr. mail, når din familiepose kan afhentes. Du kan først hente din familiepose, når du har modtaget denne besked.
  • Bøgerne skal afhentes på det aftalte bibliotek i den betjente tid. Se de enkelte bibliotekers betjente åbningstid.
  • Du skal selv aflevere bøgerne igen, inden for den udlånstid, der står på vedlagte kvittering.

Vi har brug for dit samtykke, for at håndtere din bestilling

Når du afgiver din bestilling, giver du samtidig Brøndby-Bibliotekerne samtykke til at håndtere dine personoplysninger, så vi kan udlåne bøgerne på dine vegne. Vi bruger naturligvis ikke dine oplysninger til andet.

Er du endnu ikke oprettet som bruger på biblioteket, kan det gøres med NemID via vores hjemmeside https://www.brondby-bibliotekerne.dk/. Klik på "Log ind med MitId" øverst på forsiden af vores hjemmeside og følg vejledningen.

Vi glæder os til at høre fra dig!